DigitalBee - partnerem Akademii Dewelopera RynekPierwotny.pl

DigitalBee agencja marketingu i sprzedaży, została Partnerem prestiżowego programu Akademia Dewelopera, którego twórcą jest wiodący portal nieruchomości RynekPierwotny.pl.

Napisano DigitalBee Lipiec 26, 2021

DigitalBee agencja marketingu i sprzedaży, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze deweloperów została Partnerem prestiżowego programu Akademia Dewelopera, którego twórcą jest wiodący portal nieruchomości RynekPierwotny.pl. O udziale w tym projekcie opowiedzą założycielki Agencji DigitalBee: Magdalena Franczak i Jolanta Sollares.

Akademia Dewelopera
To pierwszy tego typu projekt w Polsce, stworzony przez największy i najskuteczniejszy portal nieruchomości RynekPierwotny.pl. Akademia jest skierowana zarówno do dużych i średnich deweloperów jak i małych firm oraz start-up’ów. Misją Akademii jest wsparcie i edukacja deweloperów w obszarze strategii, marketingu on-line oraz sprzedaży. Od września rusza cykl wykładów, które organizuje RynekPierwotny.pl przy wsparciu DigitalBee.
O udziale w tym projekcie opowiedzą założycielki Agencji DigitalBee: Magdalena Franczak i Jolanta Sollares.

Czym jest dla DigitalBee partnerstwo w projekcie Akademia Dewelopera?
Magdalena Franczak (MF) - Współpraca z Rynkiem Pierwotnym jest dla nas dużym wyróżnieniem i potwierdzeniem naszego doświadczenia w dziedzinie organizacji szkoleń oraz marketingu i sprzedaży w branży nieruchomości. To ważny dla nas projekt. Zakres wykładów to zagadnienia praktyczne do wdrożenia od zaraz. Organizator zadbał o to, aby prowadzący wykłady byli najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach.

Jak jest tworzony program wykładów?
Jolanta Sollares (JS) - Na początek wytypowaliśmy wspólnie 10 tematów, które wg nas są kluczowe dla deweloperów. Organizator przeprowadził ankietę i w ten sposób powstała lista top 6. Nie będziemy zdradzać szczegółów, chcemy stopniowo budować napięcie. Założeniem jest prowadzenie wykładów, które edukują ale i inspirują. Będzie to wiedza z której skorzystają zarówno duże firmy jak też początkujący deweloperzy. Hot tematy to np.: Strategia komunikacji inwestycji mieszkaniowej, budowanie społeczności w social media dla dewelopera, Google Ads i Facebook Ads. Podczas jednego wykładu nikt się nie nauczy wdrażania kampanii ale… będzie wiedział na co zwracać uwagę, jak prowadzić rozmowę z obsługującą agencją digitalową. Czego wymagać, co powinno zaniepokoić.

Co najbardziej interesuje deweloperów?
MF - Strategia. I bardzo nas to cieszy. Dobrze przygotowana strategia to fundament sukcesu. Nie ma rozwoju bez strategii i to nie tylko strategii dla nowej inwestycji ale strategii budowania marki. To szeroki i długofalowy program. W swojej współpracy z deweloperami, widzimy jak temat strategii jest traktowany. Przy wprowadzaniu nowej inwestycji strategia jest przygotowywana często bardzo pobieżnie, analiza konkurencji nie jest wykonywana. To są ważne elementy wpływające na dynamikę sprzedaży i rozwój firmy. Teraz jest bardzo dobra koniunktura na rynku, ale nie zawsze tak będzie. Właśnie teraz, kiedy deweloperzy posiadają zasoby jest dobrze wprowadzić marketing na inny poziom. Silna marka poradzi sobie zawsze, przetrwa każdy kryzys. Dlatego jest to tak istotne.

Kto będzie prowadził wykłady w Akademii, czym kierowano się podczas wyboru prelegentów?
MF - Na wstępie chciałam podkreślić, że zostałyśmy wybrane do tego projektu nieprzypadkowo. Agencja DigitalBee na początku zajmowała się organizacją kursów marketingu on-line. Znamy rynek wykładowców, wiemy jak takie wykłady powinny wyglądać i na co zwrócić uwagę. Mamy doświadczenie w prowadzeniu tego typu projektów. Poza tym mamy wieloletnie doświadczenie w marketingu nieruchomości. Np. budujemy skuteczne lejki konwersji. Dla RynkuPierwotnego.pl były to kluczowe kryteria. Wiedza i doświadczenie w działaniach marketingowych i sprzedażowych w branży deweloperskiej. Myślę że to będzie rozwojowy projekt.
Jeśli chodzi o prelegentów to przy ich wyborze kluczowy był aspekt praktyczny. Do współpracy zaproszono specjalistów – praktyków w swojej dziedzinie. Postawiono na wysoką jakość przekazu. Będą więc specjaliści marketingu on-line, sprzedaży, strategii ale też zadbano o inną tematykę np. aktualne trendy w urbanistyce w Polsce i na świecie, w jakim kierunku zmierza świat, jak zmienia się odbiorca, jakie są prognozy na przyszłość. Myślę, że to będzie inspirujące dla wszystkich.

Jaki będzie pierwszy wykład kiedy startuje Akademia Dewelopera?
JS - Pierwszy wykład odbędzie się 21 września w godz. 10:00-13:00. Będzie to temat najczęściej wybierany przez deweloperów w przeprowadzonej ankiecie czyli strategia wprowadzania nowej inwestycji na rynek. Do tego projektu zaprosiliśmy guru marketingu. Znana osobowość. Wkrótce się dowiecie kto to jest. Na tym etapie nie możemy zdradzać szczegółów. O szczegółach będzie informować organizator na stronie www.akademia.rynekpierwotny.pl, na łamach mediów społecznościowych i poprzez newslettery.

Kto może wziąć udział w wykładach?
JS - Wykłady są bezpłatne i mogą wziąć w nich udział deweloperzy współpracujący z Rynkiem Pierwotnym. Będą to webinary on-line na platformie ClickMeeting. Nie zabraknie podczas wykładów case studies, liczymy na zaangażowanie i interaktywną formę spotkań. Jesteśmy bardzo ciekawi tych spotkań.
Co ważne uczestnicy otrzymają nagrania z wykładów, będą zatem mogli powrócić do omawianych zagadnień w późniejszym terminie. Zaproszenia na wykłady i przypomnienia o wydarzeniu będą wysyłane na maile.

O czym jeszcze warto wiedzieć?
JS - Akademia Dewelopera to unikatowy program, dzielący się wiedzą i doświadczeniem. Dlatego Rynek Pierwotny będzie publikować wiele wartościowych materiałów. W przygotowaniu jest np. e-book o lejku konwersji dla nowej inwestycji. E-book będzie dystrybuowany wkrótce, już w sierpniu.
A to dopiero początek :)

Zachęcamy zatem do śledzenia profilu Rynku Pierwotnego w Social Mediach, gdzie będzie publikowany cykl informacji o wydarzeniach w Akademii. Do zobaczenia podczas wykładów on-line :)

więcej informacji na akademia.rynekpierwotny.pl